BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 30, 2012

SAYA BAHAGIA MUNGKIN?

 hyeeee ,, aku bahgie lha kot kan? aku selalu je senyum n ketawa cam tade ape yang berlaku dalam idop aku nie.aku hipokrit skrg nie. dan ape yang aku benci ,,,,,,,,,aku telah hipokrit dgn diry aku sndiry. wajar ke aku uat mcm tu? aku rase x kot. tapi aku xtao nk uat cam mne. aku xnk lyan perasaan aku yang gundah gulana camni. aku nak hepy macam aku tade pape problem pon. YA ALLAH :( terangi lha hati aku dgn rahmatmu, limpahkan-lah rahmatmu kepada ku. tabah kan lha hatiy ku ini ,, aku xnak aku terpesong lagi ya ALLAH :((.  bantu lha hamba mu dalam melayari kehidupan muda ini. (;. berjaya-kan aku dalam Hidup.. aku nak stands alone ntuk diry aku sndiry. xmo da bergantung kat sape2. terutama  hamba allah yang bernam LELAKI.  kalo manusia itu jodoh aku maka dekatkan dia dgn aku tapi jika bukan mohon jauh-jauh kan lha ya ALLAH . amin .

0 comments: